dopisek drugi

Miejsce, w którym można zadać każde pytanie dotyczące spirytyzmu, świata Duchów, reinkarnacji, sensu życia, praw kierujących naszym światem, Boga.

dopisek drugi

Postautor: qaz » 06 sty 2010, 07:01

Wybaczcie że tego tak dużo ale jestem laikiem w poruszaniu się po takim forum.
Co do wizyty u wróżki to ona w pewnym momencie aż krzyknęłą / ściąga ludzi tą bioenergią/
Postanowiłam to dopisać nie ma co niczego ukrywać.
Kobieta miła psuedonim Lobis i chciałabym wiedzieć co znaczy to słowo.
Szukałam w sieci i znalazłam że to z łaciny ale co konkretnie to znaczy to nie wiem.
Sądzę że szybko to rozwikłacie.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
qaz
 
Posty: 145
Rejestracja: 03 sty 2010, 10:21

Re: dopisek drugi

Postautor: vinitor » 06 sty 2010, 11:02

qaz pisze:Kobieta miła psuedonim Lobis i chciałabym wiedzieć co znaczy to słowo.

I ponownie zamartwiasz mnie swoimi możliwościami odkrywania tego, co zostało już napisane.
Myślałem, że jesteś poważniejsza. Moja przeprowadzka na Górny Śląsk zawisła w próżni. I poszły plany w dziwaczne tany.
Tego wyrazu nie ma w słowniku. Najbardziej podobne to lobus insularis czyli płat wyspowy jako część mózgu
Znaczenie słowa ŁOBEZ:
Łobez
Wpisał Administrator (nie tego portalu, uwaga moja)
Wtorek, 22. Kwiecień 2008 16:30