13 latek

Najlepsze miejsce do tego, by zacząć przygodę z naszym forum. Przywitaj się, napisz, kim jesteś, jak do nas trafiłeś...

13 latek

Postautor: Konrado73 » 13 gru 2015, 02:06

Witam , trafiłem na to forum po śmierci mojego ukochanego jedynego syna miał tylko 13 lat , trwa śledztwo policji czy wyskoczył celowo z 11 pietra czy był to wypadek.Tak czy inaczej nie daje mi to spokoju , gdzie był ten jego anioł stróż w tej dramatycznej chwili. Zaznaczam że jestem całkowitym laikiem w tej materii i modle się za niego codziennie i pomimo brania silnych leków nie wiele brakuje abym podążył tą samą drogą .Nie daje mi też spokoju czy jego duszyczka w jakiś sposób nie cierpi.Miewam tylko sny powiązane z tą sytuacją n.p śniło mi się że leżę na jego mogile usypanej z samej ziemi lecz jakaś siła mnie z niej zrzuca , na tyle silnie że na jawie spadłem z łóżka choć nigdy wcześniej nic takiego mi się nie zdarzyło .Proszę o pomoc bo bardzo go z żoną kochamy.
Konrado73
 
Posty: 105
Rejestracja: 10 gru 2015, 16:19

Re: 13 latek

Postautor: neuron » 13 gru 2015, 10:38

nie wiem co powiedzieć ......poprostu nie wiem

w obliczu takiej tragedii milkną wszelkie słowa............ milknie wszystko


mam niejakie "doświadczenie" z tymi istotami (celowo unikam nazwy Duch) oni sami temu przeczą ..........
obecnie jest przy mnie tez dziecko , dziewczynka , ma 8 lat ...................... nawet nie wiem jak ma na imie
komunikacja z tymi istotami jest niezwykle trudna , nie slychać ich (chyba że mają na tyle energii zeby zamanifestowac swoją obecność) nie widać ich ....

przy naprawde wyczulonych zmysłach możesz poczuć obecność istoty obok siebie i w sobie ...tak tak..w sobie, potrafi przejść przez człowieka jak przez wode ............
mozna tez poczuć kiedy głaszczę Cię po włosach (głowie) są to dosyc subtelne odczucia ale wyraznie wyczuwalne.....

jedno powiem Ci na "pewno" wasz syn jest z wami , i obok was, widzi was, slyszy was ale ..............On nie wie że nie żyje .....