Witam

Najlepsze miejsce do tego, by zacząć przygodę z naszym forum. Przywitaj się, napisz, kim jesteś, jak do nas trafiłeś...

Witam

Postautor: Casilla » 21 paź 2016, 00:13

Jestem z zawodu pedagogiem, grafologiem, numerologiem. Dawno temu chorowałam na depresję, z której udało mi się wyjść właściwie samodzielnie, bez pomocy leków. Od kilku lat moją drogą jest pomaganie innym w problemach życiowych. Stosuje autorskie metody, terapie sztuką, muzyką, pracuję z energią i z różnego rodzaju kartami .
Ostatnio "przychodą " do mnie dusze dzieci które jeszcze się nie narodziły. Przekazują mi różne informacje (odebieram je telepatycznie, za pomocą wahadła i kart). To są bardzo niesamowite wizyty i były chwile kiedy zastanawiałam się czy sobie tego nie wymyśliłam.
Ponieważ jestem osobą która nie analizuje tylko robi i poddaje się temu co niesie życie, postanowiłam poszukać sposobów na ulepszenie komunikacji z takimi duszami, jeśli oczywiście będą chciały mnie jeszcze odwiedzać. Przyznam się że to dość stresujące kiedy ktoś niewidzialny prosi o pomoc, a ja mam do dyspozycji talię tarota lub wahadło i własne myśli.
Popatrze sobie i poczytam jeśli można Wasze posty, może będę mogła się czegoś nauczyć. A jeśli ja będę mogła komuś w czymś pomóc to też chętnie :) pozdrawiam wszystkich :D
Casilla
 
Posty: 4
Rejestracja: 20 paź 2016, 23:49

Re: Witam

Postautor: Mirek » 21 paź 2016, 05:19

Witaj :)
Jak możemy Ci pomóc?
„Osądzanie, obrazy i jakakolwiek wewnętrzna agresja wobec siebie jest ukrytym życzeniem sobie śmireci."
Awatar użytkownika
Mirek
 
Posty: 4398
Rejestracja: 25 cze 2014, 13:52
Lokalizacja: Śląsk

Re: Witam

Postautor: Casilla » 21 paź 2016, 12:31

Ja sama nie dążę do tych kontaktów, ale otwieram się na to co mnie spotyka.
Interesują mnie metody komunikowania się z takimi duszami, które przychodzą po pomoc. chciałabym zrozumieć czego ode mnie chcą. w jakiej formie mogę się z nimi skontaktować i skomunikować,